Goedkoop   Duidelijk   Snel

074 - 711 0211
0 item (0)

Bestellen

  • Is het mogelijk om een afwijkend aantal stuks te bestellen?

    Het bestellen van een afwijkend aantal stuks is mogelijk bij De PennenBoer. Voor veel artikelen geldt een minimum aantal stuks dat moet worden besteld. Bij veel artikelen is dit al mogelijk vanaf 25 stuks. In de webshop kunt u vervolgens uw gewenste aantal stuks aanklikken of invullen, waarna u deze kunt bestellen.

  • Is het mogelijk om een (bedrukt) artikel in meerdere kleuren te bestellen?

    Wij krijgen vaak de vraag of het mogelijk is om een artikel in meerdere kleuren te bestellen  en eventueel ook te voorzien van een bedrukking. Bij De PennenBoer is dit gewoon mogelijk! Hierbij dient u wel rekening te houden met het kiezen van een eventuele bedrukking. Wanneer de bedrukking hetzelfde blijft bij iedere kleur, kunt u zonder extra kosten verschillende kleuren van een artikel bestellen. Wij adviseren in deze situatie om de bedrukking in een neutrale kleur aan te brengen, zoals wit of zwart. Hierdoor zal deze op verschillende ondergronden goed zichtbaar zijn.

  • Is het mogelijk om een (bedrukt) artikel in meerdere maten te bestellen?

    Bij kleding, maar ook bij andere artikelen is het mogelijk om een (bedrukt) artikel in meerdere maten te bestellen. Vraag onze medewerkers gerust om meer informatie! U kunt hen bereiken via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

  • Is het mogelijk om van een bepaald artikel het heren-, dames- en kindermodel te bestellen?

    Veel van onze kleding is te verkrijgen in heren-, dames- en kindermodellen. U kunt bepaalde artikelen dan ook in deze modellen bestellen. Hierdoor draagt iedereen hetzelfde, maar heeft iedereen wel een model dat past. Vraag onze medewerkers gerust om meer informatie! U kunt hen bereiken via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

  • Is het mogelijk om een sample te ontvangen van een artikel?

    De PennenBoer verstrekt samples, wanneer u hierom vraagt. Deze samples worden tegen betaling verstrekt. Bij een eventuele bestelling, worden de kosten van de samples uiteraard gecrediteerd. De exacte kosten van een sample zijn per artikel verschillend. Vraag onze medewerkers gerust om meer informatie! U kunt hen bereiken via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

  • Is het mogelijk om een gratis digitale proefdruk te ontvangen?

    Wanneer u een bestelling plaatst bij De PennenBoer, ontvangt u altijd een gratis digitale proefdruk. Deze wordt per e-mail naar u toegestuurd. Vervolgens is het mogelijk om deze digitale proefdruk aan te passen, wanneer u ergens ontevreden over bent. Onze medewerkers zoeken altijd samen met u naar een oplossing! Mocht het resultaat na aanpassing nog steeds niet naar wens zijn, dan is het altijd mogelijk om de bestelling te annuleren. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst?

    Als u een bestelling heeft geplaatst, dan ontvangt u altijd een e-mail. Deze e-mail weergeeft uw bestelling en bevestigt de plaatsing van uw bestelling. Twijfelt u toch of wilt u graag iets aanpassen, neem hiervoor contact op met onze medewerkers via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

  • Is het mogelijk om een geplaatste bestelling nog te wijzigen?

    Wanneer u de bestelling heeft geplaatst bij De PennenBoer kan deze nog worden gewijzigd wanneer u nog geen akkoord heeft gegeven op de digitale proefdruk. Na akkoord op deze digitale proefdruk worden de artikelen namelijk meteen in productie genomen. De machines worden ingesteld en de artikelen worden bedrukt. Het is dan niet meer mogelijk om iets te wijzigen.

  • Is het mogelijk om een geplaatste bestelling nog te annuleren?

    Wilt u een geplaatste bestelling alsnog annuleren? Dit is mogelijk wanneer er nog geen akkoord is gegeven op de digitale proefdruk. Daarna is dit niet meer mogelijk en worden de artikelen speciaal voor u bedrukt.

  • Is het mogelijk om als particulier bij De PennenBoer te bestellen?

    De PennenBoer is er voor iedereen, dus ook voor particulieren! U kunt uw eigen bedrukte en onbedrukte relatiegeschenken al bestellen vanaf 25 stuks!

Bedrukken

  • Wat zijn instelkosten?

    Wanneer u een artikel wil bedrukken, worden er instelkosten berekend. Dit kunt u zien, wanneer u dit invult in onze webshop. Deze instelkosten hebben betrekking op de drukmachine die ervoor zorgt dat de bedrukking juist worden aangebracht. Deze machine wordt volledig ingesteld naar uw wensen en hierdoor zal de bedrukking perfect kunnen worden aangebracht. Voor het instellen van de machine worden dus instelkosten berekend.

  • Als ik meerdere kleuren wil bedrukken, betaal ik dan ook meer instelkosten?

    Wanneer uw bedrukking meerdere kleuren heeft is dit geen enkel probleem. De meeste artikelen kunnen met vier kleuren worden bedrukt of zelfs full colour. Voor iedere kleur zal de machine moeten worden aangepast en weer opnieuw moeten worden ingesteld. U betaalt voor meer kleuren in de bedrukking dus ook meer instelkosten.

  • Welke bedrukkingsmogelijkheden zijn er?

    Er zijn ontzettend veel bedrukkingsmogelijkheden bij De PennenBoer. Voor al deze bedrukkingsmogelijkheden worden verschillende bedrukkingstechnieken gebruikt. Metalen relatiegeschenken kunnen bijvoorbeeld worden gegraveerd en textiel kan worden geborduurd. Zo zijn er nog veel meer mogelijkheden! Vraag onze medewerkers gerust om meer informatie. U kunt hen bereiken via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

  • In welk bestandsformaat moet ik mijn logo uploaden?

    Het is belangrijk dat het logo in het juiste bestandsformaat wordt geüpload. Op deze manier kunnen wij het logo passend maken voor het relatiegeschenk waarop deze moeten worden bedrukt. Daarnaast kunnen wij eventueel voor u ook kleuren aanpassen. Heeft u bijvoorbeeld een wit logo, maar wilt u dit zwart bedrukt hebben? Dan is dit geen enkel probleem. De bestandsformaten waarin u een logo kunt aanleveren of uploaden zijn: .eps, .ai en .pdf. Hierbij gaat het om gevectoriseerde lijnbestanden.

  • Kan ik ook mijn eigen ontwerp aanleveren om te bedrukken?

    Wij kunnen vrijwel alles bedrukken! Lever uw ontwerp gerust aan in .eps, .ai of .pdf en de medewerkers van De PennenBoer kijken graag naar de mogelijkheden!

  • Uit welke lettertypes kan ik kiezen voor het bedrukken van een tekst?

    Het bedrukken van tekst kan in meerdere lettertypes. In de webshop van De PennenBoer zult u zien dat er al verschillende lettertypes zijn waaruit u kunt kiezen. Het kan uiteraard zo zijn dat u een lettertype wilt gebruiken dat hier niet tussenstaat. Dit is vaak geen enkel probleem, neem gerust contact op met De PennenBoer via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

  • Hoe weet ik of mijn logo en/of tekst op de artikelen kunnen worden bedrukt?

    Qua bedrukken is er ontzettend veel mogelijk! Wij kunnen logo’s, teksten, etc. aanbrengen op de artikelen in ons assortiment. Twijfelt u toch over de bedrukking die u wilt aanbrengen, dan kunt u vooraf altijd contact opnemen met ons! Dit is mogelijk via 074 – 711 0211, [email protected]en de online chat! 

    Uiteraard kunt u de bestelling ook gewoon plaatsen, waarna wij aan de slag gaan met uw logo en/of tekst. Wij zullen dan een digitale proefdruk voor u opstellen!

  • Is het mogelijk om de bedrukking per e-mail te sturen?

    Het is altijd mogelijk om de bedrukking per e-mail te sturen. Wanneer u bijvoorbeeld bent vergeten om de bedrukking in de webshop te uploaden of wanneer u nieuwsgierig bent naar de mogelijkheden, kunt u altijd uw bedrukking sturen naar [email protected]

Betalen

  • Wanneer moet er worden betaald?

    De betaling vindt plaats nadat u een pro forma factuur heeft ontvangen van De PennenBoer. U kunt deze pro forma factuur betalen. De PennenBoer werkt met vooruitbetaling. Mocht dit om een bepaalde reden niet mogelijk zijn, dan kunt u uiteraard altijd even contact opnemen. In beginsel worden de bedrukte relatiegeschenken pas in productie genomen, nadat u de factuur heeft voldaan.

  • Hoe kan de factuur worden betaald?

    Nadat u de factuur heeft ontvangen, kan deze worden voldaan door middel van een bankoverschrijving. Het rekeningnummer van De PennenBoer is NL81 RABO 0115 242 066.

  • Kan ik het factuuradres nog wijzigen?

    Wanneer u de bestelling plaatst bij De PennenBoer kunt u een factuuradres en een verzendadres invullen. Het kan uiteraard voorkomen dat u het verkeerde factuuradres heeft ingevuld. De PennenBoer past dit graag voor u aan! Vraag onze medewerkers gerust om meer informatie! U kunt hen bereiken via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

Verzenden en bezorgen

  • Wat is de levertijd van bedrukte artikelen?

    De PennenBoer heeft veel artikelen in haar assortiment en dat betekent dat er ook veel verschillende levertijden zijn. Het ene artikel kan sneller van een bedrukking worden voorzien dan het andere artikel. De standaard levertijd van bedrukte relatiegeschenken is bij De PennenBoer 14 dagen. Vaak is het mogelijk om de bedrukte artikelen sneller te leveren. Neem daarom altijd contact op met de medewerkers van De PennenBoer via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

  • Wat is de levertijd van onbedrukte artikelen?

    Het is bij De PennenBoer ook mogelijk om onbedrukte relatiegeschenken te leveren. Dit kan ontzettend snel en bij sommige artikelen kunnen wij deze de volgende werkdag al leveren. Neem voor de exacte levertijd even contact op met de medewerkers van De PennenBoer via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

  • Zijn er kosten verbonden aan het verzenden van de bestelling?

    Voor bestellingen onder € 750,00 excl. BTW berekenen wij € 17,50 order- en verzendkosten. Heeft u een bestelling boven € 750,00 excl. BTW, dan berekenen wij geen order- en verzendkosten.

  • In welke landen wordt er geleverd?

    De PennenBoer levert overal! Dit betekent dus dat wij uw bedrukte relatiegeschenken overal kunnen afleveren. Informeer eens bij de medewerkers van De PennenBoer via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

  • Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

    Het afhalen van een bestelling is in de meeste gevallen niet mogelijk. De voorraad ligt veelal in het buitenland, waardoor het niet mogelijk is om deze bij ons op kantoor af te halen. U kunt uiteraard altijd contact opnemen met de medewerkers van De PennenBoer via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

Retourneren en klantenservice

  • Kan een bestelling worden geretourneerd?

    Het retourneren van een bestelling met bedrukte relatiegeschenken is in beginsel niet mogelijk. De relatiegeschenken worden speciaal voor u bedrukt. Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met De PennenBoer wanneer de bestelling niet naar wens is. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing!

  • Zit er garantie op de bestelde artikelen?

    Neem altijd zo snel mogelijk contact op met De PennenBoer wanneer u niet tevreden bent over de artikelen die zijn geleverd. Wij zullen altijd samen met u zoeken naar een passende oplossing. Neem contact op via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! 

  • Is het mogelijk om een klacht in te dienen?

    Wij vinden feedback van klanten erg belangrijk. Het is altijd mogelijk om een klacht in te dienen bij De PennenBoer! U kunt hiervoor gewoon contact opnemen met de medewerkers van De PennenBoer via 074 – 711 0211, [email protected] en de online chat! Wij kijken graag samen met u naar passende oplossingen!

  • Zijn er algemene voorwaarden van toepassing?

    De PennenBoer heeft algemene voorwaarden en deze zijn van toepassing wanneer u een bestelling plaatst. U gaat dan akkoord met deze algemene voorwaarden. Deze zijn ook gemakkelijk terug te vinden op de website.

Overig

  • Wat is de houdbaarheidsdatum van levensmiddelen?

    Wanneer u bedrukte levensmiddelen wilt bestellen, maar deze niet meteen allemaal wilt vergeven dan snappen wij dat het handig is om te weten hoe lang u deze kunt bewaren. Vraag daarom ook gerust onze medewerkers naar de houdbaarheidsdata!

  • Wanneer worden er kortingscodes verstrekt?

    In de webshop van De PennenBoer kunt u kortingscodes invullen. Deze worden verstrekt via de nieuwsbrief en hier kunt u zich voor inschrijven!